http://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48&autoplej=0&kolorek=ffffff&typek=4

niedziela, 3 lutego 2013

Mój pierwszy post :)

                                                         Cześć 
Mam na imię Weronika . Jestem 14 letnią dziewczyną mieszkającą w Polsce . 
Interesuje się fotografią , modą i muzyką .
Należę bardziej do tych cichszych osób ... otwieram się pisząc :)

Moim postanowieniem noworocznym było prowadzenie bloga . 
Więc od dzisiaj będę prowadziła bloga o moim codziennym życiu . 
Mam nadzieje że się wam spodoba i z chęcią będziecie tutaj wpadać .:)

Oto mój adres e-mail   infi-nity@o2.pl
Śmiało możecie zadawać pytania , jak będzie ich dużo to może postaram się nagrać filmik z pytaniami :p
Również możecie wysyłać różne zdjęcia zrobione przez siebie :)
Najładniejsze będą wystawione na tym blogu :)

Zapraszam ! 


2 komentarze:

  1. Będę wpadała :P
    Świetnie zrobiony nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, kom za kom jak obiecalas na onecie.
    Extra ten bloguś
    Pozdro
    Olciaczek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza
na pewno się odwdzięczę :)