http://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48&autoplej=0&kolorek=ffffff&typek=4

poniedziałek, 4 lutego 2013

:3

                                                           Cześć
Dzisiaj pani mówiła przez 2 godziny o narkotykach 
myślałam że usnę ;_;
Mieliśmy mieć dzisiaj sprawdzian z historii ale pani nie przyszła i zostaliśmy zwolnieni :D
 SZCZĘŚCIE 
Po szkole musiałam czekać 2 godziny na przystanku autobusowym :/
Gdy przyjechałam do domu nie czułam nóg .
Po odrobieniu lekcji przyszła po mnie koleżanka i poszłyśmy się przejść .
Po przyjściu do domu zjadłam kolację .
Strasznie się nudziłam na necie więc porysowałam sobie w Toy Sketch 

Niedługo Walentynki ♥

I to już wszysko na dzisiaj
Pa :3

infi-nity@o2.pl
pytajcie śmiało :3








2 komentarze:

  1. Walentynki <3

    +Obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję stania xD
    Ja walentynki spędzę przed kompem przy dobrym filmie i z tabliczką czekolady... albo pączkami, a co xD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) (ohmfh.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawienie komentarza
na pewno się odwdzięczę :)